Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Για γέλια ή για κλάμματα, Ναμπερ 1

Σε προηγούμενο ποστ είχα γράψει πως οι γιατροί τα ξύνουν εναγωνίως και μάλιστα μέχρι να ματώσουν (sorry El, αλλά έτσι είναι). Δεν έχω πρόβλημα να κάνεις λάθος (κι εγώ έχω κάνει και μάλιστα ουκ ολίγα στην ζωή μου) αλλά ΑΠΑΙΤΩ τουλάχιστον να με σέβεσαι όταν σε παίρνω τηλέφωνο και σου επιστώ την προσοχή σου σε κάτι. ΔΕΝ δέχομαι να με θεωρείς "πολίτη δεύτερης κατηγορίας" μόνο και μόνο επειδή δεν ανήκω στην κλίκα σου και δεν έχω κάνει "40 χρόνια σπουδές" όπως λες για σένα (μεταξύ μας, αυτό δεν σε τιμάει και ιδιαίτερα). Επίσης ΔΕΝ δέχομαι να θάβεις εμένα και την δουλειά μου στον ασθενή και χωρίς να είμαι παρών (να πω κι εγώ δυο κουβέντες για την υπεράσπιση μου, στην τελική). Έχω μάθει στην ζωή μου να είμαι ξεκάθαρος! Κάνεις βλακεία, σε παίρνω τηλέφωνο και το λύνουμε μεταξύ μας. Δεν φταίει σε τίποτα ο ασθενής..

Σήμερα την κοπάνησα από το εργαστήριο.. Αν έμενα, ίσως και να του έκανα κακό του καημένου του ανθρώπου (που τώρα που το καλοσκέφτομαι με το δίκιο του ούρλιαζε, αφού ΕΣΥ σαν μεγάλος οργανοπαίχτης αντί να πάρεις την ευθύνη γι' αυτό που έγινε, τον φόρτωσες σε μένα)...

Προσπαθώντας να βάλω το μυαλό μου σε μια τάξη θυμήθηκα διάφορα περιστατικά των τελευταίων ημερών με σενα και είπα να τα γράψω να σας φτιάξω την διάθεση, καθόσον ακόμα δεν μπορώ να φτιάξω την δική μου...

1) Μα την πίστη μου ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται ρινικές απεκκρίσεις (έτσι έγραφε το μπουκαλάκι campione nasale/faringeo) να βρεθούν θετικές για Trichomonas Aeruginosa. Ή εσύ σκάτωσες τα δείγματα, ή η τύπισσα κάνει κάτι πολύ περίεργα πράγματα στο κρεβάτι της (τον παίρνει από τα ρουθούνια να υποθέσω?...?) Ουδέν σχόλιο. Πάντως από επιστημονικό και μόνο ενδιαφέρον γνώρισε μου την κάποια φορά σε παρακαλώ....

2) Τον παππού στα 92 του, τί τον έστειλες για E.LI.S.A (τεστ για HIV, τον ιό του AIDS) μου λες? Ο καημένος τρέμει ολόκληρος από το Πάρκινσον. Αμφιβάλλω αν είναι σε θέση να τον παίξει, πόσο μάλλον να πηδήξει (αν του σηκώνεται ακόμα, υπόσχομαι να του κάτσω εγώ)!
Και στην τελική, πόσο να ζήσει ακόμα ο παππούς? Ένα, δύο χρόνια? Ακόμα κι αν βγει ΗIV θετικός, δεν θα προλάβει να πεθάνει από AIDS... Κατά μένα, ούτε καν θα το καταλάβει ότι το έχει... Γιατί λοιπόν να τον τρομοκρατείς στα τελευταία του και να τον γεμίσεις ένα κάρο φάρμακα (τα οποία είναι και πανάκριβα) αφού θα είναι τελείως άχρηστο? Μίζα πήρες ή προμήθεια?

3) Τεστ εγκυμοσύνης σε αντρικά ούρα, πρώτη φορά κάνω! Θες να σου πω και το αποτέλεσμα? Αρνητικό. Δεν έπιασε παιδί αυτή την φορά. Πες του να πάρει λίγες ορμόνες, και να ξαναπροσπαθήσει τον επόμενο μήνα... Πάντως βρήκα ερυθρά εκεί μέσα οπότε για πρόσεξε τον λίγο... Α, και αν πιάσει τελικά, πες του να μου κρατήσει κι εμένα ένα κουταβάκι με βούλες...

Έχω κι άλλα πολλά που θέλω να γράψω, αλλά δεν έχω άλλο χρόνο. Δεν μου φταίνε οι κακόμοιροι να στείνοντε στην ουρά και να περιμένουν για τα δικά μου νεύρα... Πάω ξανά πίσω στα υγρά και στα μπουκαλάκια μου... Ευχηθείτε μου καλή δύναμη και..... ΥΠΟΜΟΝΗ. Γρίπη είναι θα περάσει!

4 σχόλια:

Dr Low είπε...

1)Σε εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις όπου η λεγάμενη την ώρα που το καταπίνει φυσάει και τη μύτη της (για τους δικούς της ανεξήγητους λόγους) μπορεί να βρεθούν τριχομονάδες. Σπάνιο μεν αλλά όχι απίθανο!
2)Ο παππούς μπορεί να κόλλησε HIV από μετάγγιση ας πούμε. Δεν είναι απαραίτητο να έκανε σεξ. Ο ρόλος του γιατρού είναι να προσφέρει θεραπεία ή ανακούφιση. Ανεξάρτητα από το φύλο, το χρώμα, την ηλικία και την οικονομική κατάσταση του ασθενούς.
3)Κλασσική μαλακία βιασύνης. No comment!

Αγαπητέ μου το ότι κάποιοι γιατροί τα ξύνουν με τσουγκράνες είναι γεγονός. Σε όλα τα επαγγέλματα υπάρχουν κάποιοι που τα ξύνουν εις βάρος κάποιων άλλων αλλά υπάρχουν και άλλοι που δουλεύουν.
Από μένα καλέ τί ζητάς sorry?

Ksenitemenos είπε...

Για την λεγάμενη, δεν αντιλέγω. Έτσι κι αλλιώς το οτι βρέθηκαν τριχομονάδες είναι αποδεδειγμένο. Πώς τις βρήκε, ο Θεός και η ψυχή της! Αν και να σου πω την αλήθεια δεν είμαι και τόσο σίγουρος πως μπορούν να επιβιώσουν σ' εκείνο το περιβάλλον.. Μάλλον έγινε λάθος και το δείγμα που πάρθηκε ήταν από αλλού.

Όσο για τον παππού, είμαι λίγο αντίθετος. Ο γιατρός όπως λες κι εσύ, πρέπει να προσφέρει θεραπεία ή ανακούφιση. Κανένα όμως από τα δύο δεν ισχύουν στην περίπτωση του, όσον αφορά τα Αντιρετροϊκά φάρμακα. Όσο γι' αυτό που έγραψα για το σεξ, δεν είναι πως με ενδιαφέρει πώς το κόλλησε (ΑΝ το κόλλησε), αλλά κατά πόσο είναι ικανός να το μεταδώσει σε άλλους. Και ο παππούς πίστεψε με ΔΕΝ είναι.
Και δεν νομίζω πως στην ηλικία του θα ρίσκαρε κανείς μετάγγιση..

Χεχεχεχεχε, το τρίτο όντως είναι κλασσικό λάθος. Αυτό όμως δεν το κάνει λιγότερο αστείο/γελοίο! Για σκέψου το λίγο. Κύριε Μπάμπη, λυπάμαι που σας ενημερώνω, αλλά αυτή την φορά ΔΕΝ είστε έγκυος...

Πάντως, αν σκεφτείς πως αυτά τα "λαθάκια" είναι από έναν και μόνο γιατρό, το πράγμα αρχίζει και "βρομάει" λιγάκι...

trelogiatros είπε...

μπήκα φουριόζος να απαντήσω αλλά είδα οτι η ΕΛ με πρόλαβε.

καταρχήν Χάρη υποθέτω οτι από κάπου το χεις κάνει copy paste και δεν αφορά εσένα προσωπικα το κείμενο.

λοιπόν μάλλον κατα πάσα πιθανότητα το βακτήριο είναι το pseudomonas aeruginosa και μπορεί να βρεθεί παντού,προκαλώντας σοβαρές επιμολύνσεις σε τραύματα ή εγκαύματα και σε σπάνιες περιπτώσεις και στις ανώτερες αναπνευστικές οδούς.οπότε μην εκφράζεις αμφιβολίες για το αν μπορούν να υπάρχουν εκεί.

δεύτερον ξέρω αρκετούς παππούδες που οι άνθρωποι πηγαίνουν που και που και επιδίδονται στο αγοραίο σεξ. οπότε δεν είναι και τόσο απίθανο να το κολλήσει και από σεξ ή να το μεταδώσει.η ELISA δεν χρησιμοποιείται΄μόνο για το AIDS αλλά και για άλλες παθήσεις.

όσο για το τρίτο θα συμφωνήσω οτι είναι κομματάκι αστείο αλλά είναι στατιστικά πιθανό. εσύ δεν έχει τύχει να μπερδέψεις κάτι;

Ανώνυμος είπε...

i el giatros mouxaxaxaxa!!!