Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

Τα νεύρα μου!!!!!

Από τότε πού ξεκίνησε αυτή η κρίση με τον H1N1 δεν προλαβαίνω να πάρω ανάσα. Έκανα τον κάτωθι υπολογισμό και τα αποτελέσματα δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικά...

5 ώρες καθημερινά μάθημα στο πανεπιστήμιο, μπας και μου δώσουν αυτό το κωλόχαρτο να τελειώνουν μια ώρα αρχίτερα τα βάσανά μου.

5 ώρες τουλάχιστον διάβασμα στην βιβλιοθήκη που πλέον έχω γίνει τακτικός θαμώνας μαζί με όλα τα βλαμμένα πρωτοετάκια, που δεν χάνουν λεπτό να μου σπάσουν τα νεύρα με απορίες του τύπου "γιατί γίνεται έτσι αυτό και γιατί εκείνο κάνει έτσι" και τα λοιπά. Φιλαράκι, έτσι γίνεται και χώνεψε το. Αν θες, στρώσε τον κώλο σου και μάθε το όπως στο είπαν. Λεπτομέρειες δεύτερο και τρίτο έτος. Αν δεν θες, τράβα γίνε τσοπάνης. Επειδή οι γονείς σου δεν χρησιμοποίησαν αντισύλληψη πριν 19 χρόνια, εγώ δεν φταίω να τραβάω τα κέρατα μου τα τράγια κάθε μέρα μαζί σου!

6 ώρες εργαστήριο να κάθομαι να λύνω σταυρόλεξα και να περιμένω να κάνει μπιιπ η κάθε μαλακία μηχάνημα, να αλλάζω μπουκαλάκια, να συμπληρώνω υγρά, τα ματάκια μου να έχουν γίνει σαν της κουκουβάγιας μπροστά στα μικροσκόπια και όλα αυτά για να ανακαλύψω μετά πόσο μαλάκες είναι οι γιατροί ώρες ωρες και μας στέλνουν ότι να 'ναι δείγματα. Αλλά δεν φταίνε αυτοί... Εμείς φταίμε που σπαταλάμε χρόνο και υλικά, να κάνουμε PCR, να βρίσκουμε αντιγόνα, να δούμε αν γίνονται ανοσοσυγκολλήσεις γιατί "λέει" πως το εργαστήριο στο νοσοκομείο έχει φόρτο εργασίας και δεν μπορεί να κάνει όλα τα τεστ για την Influenza Type A και ότι άλλο τεστ σκαρφιστούν ότι δεν μπορούν να κάνουν...

1 ώρα στο μπάνιο (ε, όπως και να το κάνω, οι φυσικές ανάγκες δεν κόβονται). Θα αρχίσω να φοράω καθετήρα και σακουλάκι από δω και πέρα για να μην χρειάζεται να πηγαίνω ούτε καν στο μπάνιο τόσο συχνά. Είδες? πάντα πιστός στο καθήκον! Να δω τί άλλο θέλετε και μου κάνετε την ζωή δύσκολη.

1 ώρα για μαμ στο πόδι και καφέ (ο τελευταίος, είναι ο μόνος που με κρατάει στα πόδια μου να μην καταρρεύσω). Όσο για φαϊ.. Καλύτερα να μην αρχίσω να αναρωτιέμαι τί χημικά τρώω εκεί στην λέσχη. Για να μην μιλήσω για τα χαπάκια (συμπληρώματα διατροφής και Βιταμίνη C) που κατεβάζω για λόγους ασφαλείας...

1 ώρα κάθε μέρα μέσα σε λεωφορεία, λεωφορειάκια και δεν συμμαζεύεται για να φτάσω το πρωί στο πανεπιστήμιο και να φύγω από εκεί ξεθεωμένος το βράδυ.

Μα την αλήθεια, ένας ακόμα τρελαμένος να σκάσει μύτη στο εργαστήριο βήχοντας και κρατώντας στο χέρι το φιαλίδιο με την μπατονέτα, να του το αναλύσω και μάλιστα αμέσως, σας το υπόσχομαι πως θα του το βάλω στον κώλο! Συγχωρέστε την γλώσσα μου, αλλά...

Πάρ' το απόφαση ηλίθιε, στα 30 ΔΕΝ πεθαίνεις από την γρίπη. Ούτε στα 40. Αν αθλείσαι, κάνεις υγιεινή διατροφή, η καρδιά σου είναι σαν μικρού παιδιού και δεν καπνίζεις όπως λες, έχεις πολύ περισσότερες πιθανότητες να μας θάψεις ΕΣΥ και ΟΧΙ εσένα η γρίπη. Επίσης, με πιο δικαίωμα έρχεσαι στο εργαστήριο, χωρίς στολή, μάσκα και γαντάκια και μου βήχεις το σύμπαν? Ε? Εγώ μαλάκας είμαι που τα φοράω όλα αυτά, ή γραφικός? Και στην τελική, το γαμημένο το χαρτί στην πόρτα πριν μπεις, το διάβασες?

Και κάτι ακόμα. Επειδή ο/οι παθολόγος/οι στο νοσοκομείο ξύνει/ουν (ομαδικά) τα γεννητικά του/ς με τσουγκράνα και δεν έχει/ουν ιδέα απ' ότι φαίνεται για την νόσο και σου έχει/ουν πει ένα κάρο μαλακίες, εγώ δεν φταίω να κάθομαι να σε παρηγορώ μετά. Αλλη φορά να προσέχεις περισσότερο και να πλένεις τα χεράκια σου, να μην είσαι κοντά σε άτομα που φταρνίζονται κτλπ.

Επίσης, αν ακούς την κάθε γιαγιά στην γειτονιά και τί σου λέει, τράβα να σου κάνει αυτή διάγνωση και θεραπεία. Επειδή ο άντρας της πήρε αντιιικά στα 85 του, αυτό δεν σημαίνει πως κι εγώ έχω και δεν σου δίνω! Στην τελική ρε φίλε είμαι σαδιστής και δεν γουστάρω να σου δώσω, να κάτσεις να ψοφήσεις! Έχω Κολχικίνη κάπου δω, θες ένα σφηνάκι να σου πάνε κάτω τα φαρμάκια και να μην νιώθεις τίποτα μετά?

Α, και που 'σαι, βγαίνοντας από δώ, φρόντισε να σε πατήσει κάνα αμάξι, μπας και γλιτώσει η ανθρωπότητα από σενα και τους ομοίους σου... Βλαμμένοι γιδοβοσκοί! Μπέεεε ρε!

Α, ξέχασα. Τις υπόλοιπες (λίγες) ώρες προσπαθώ και κοιμάμαι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: