Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

Σύνδρομο Ο.Δ.Τ.Ε, + Εξεταστική + Ζέστη =.......

Όλοι οι normal άνθρωποι αυτή την εποχή παίρνουν τα κουβαδάκια τους, τα φτυαράκια τους, τα μαγιό και τις ομπρελίτσες τους και ξεχύνονται στα εξωτικά νησάκια για μπάνιο στην θάλασσα και σεξ κάτω από τα άστρα... Υπάρχει βέβαια και η δική μου μικρή μερίδα ανθρώπων, αυτή του "γκαντέμη φοιτητή" που είναι αναγκασμένη μες στην ζέστη και το λιοπύρι να διαβάζει και να μαθαίνει τα πιο κουλά πράγματα... Όπως για παράδειγμα κλινική Ιολογία! Κι εκεί που λες αγαπητέ αναγνώστη - ε καλά δεν ήρθε και η συντέλεια του κόσμου, κι εμείς αναγκαστήκαμε το 19.., το 20.. κτλπ. να κάτσουμε μεσα καλοκαιριάτικα για διάβασμα / δουλειά - να σου και το δεύτερο σύνδρομο. Αυτο του Ο.Δ.Τ.Ε ( Ότι Διαβάζω Το Έχω ).
Το λοιπόν, από την ημέρα που το ξεκίνησα το βιβλίο (περίπου 15 μέρες) έχω κολλήσει (στο μυαλό μου πάντα):

Α) Εγγεφαλίτιδα: Μα τον Γιαραμπή, ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πώς κατάφερα να βγω θετικός σε Babinski reflex τεστ, Brudzinski τεστ (εκείνο με το κεφάλι) και Kernig και να μην έχω τελικά τίποτα. Ομορφούλα aiutoooooo

Β) Τύφο: Ξύπνησα ένα πρωί με πρησμένες λεμφαδένες στο λαιμό (κατα εμένα) με μια ελαφριά κοκκινίλα στην κοιλιά (κατα όλους) και καθώς μετά ανέβασα και λιγάκι πυρετό... Επίσης είχα και μια ελαφριά ζαλάδα, έτρεχα και συχνά στο μπάνιο για τα παιρετέρω, νάτος ο Τύφος! Και όχι όποιος κι όποιος παρακαλώ! Tsutsugamushi fever (πολύ μου αρέσει το όνομα, φέρνει κάτι σε διαστροφή δεν νομίζετε;), που απαντάται μόνο στην Βόρνεο και στην Ιαπωνία (εκείνη η αεροσυνοδός που κόλλαγα στο μπαρ πριν ένα μήνα πρέπει να φταίει) χεχεχεχεχε.

Γ) Έπιχείλιο έρπη: Εκείνα τα μικρούτσικα σπυράκια που βγάζω καμμιά φορά στο κάτω χείλος, είναι καιρός να τα ελένξω...

Άντε, μόνο Dengue και κίτρινος πυρετός μου λείπει να κολλήσω από τα κουνούπια (για τον δεύτερο μάλλον δύσκολο, πρέπει ακόμα να έχω αντισώματα) και έχω κλείσει για φέτος!

2 σχόλια:

Dr Low είπε...

Άσε κάτω τον Tsutsugamushi λέμε! Είναι δικός μου και μόνο δικός μου!

Χάρη μου να αρχίσεις να ανησυχείς αν νομίζεις ότι έχεις πυρετό των βραχοδών όρεων. Προς το παρόν καλά είσαι. Εγώ σκέψου ότι το περναω συνέχεια αυτό μωρό μου!

Ksenitemenos είπε...

Οκ δεν στον παίρνω, όλος δικός σου. Όσο για την ανησυχία, καμμιά. Το ξέρω ότι είναι ΟΔΤΕ και πάω παρακάτω. Το πιο πιθανό είναι απλά να έφαγα κάτι και να με πείραξε, ή να βγήκα αλλεργικός ξαφνικά σε κάτι καινούριο. Σιγά τ' αβγά! Πάντως στο διαμέρισμα τσιμπούρια και ψύλλους δύσκολο να πιάσεις, οπότε όλοι αυτοί οι "περίεργοι" πυρετοί αποκλείονται..