Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

My name is House. Doctor House...

Δεν ξέρω πόσοι από εσάς έχετε παρακολουθήσει την πολυβραβευμένη Ιατρική σειρά που μας έρχεται από την Αμερική, οπότε αφήστε με να σας εξηγήσω λίγο...
Πρωταγωνιστής λοιπόν ο Δόκτορας House, ένας αντικοινωνικότατος, ευερέθιστος ανθρωπάκος σχεδόν κουτσός από το δεξί πόδι, που κατεβάζει χαπάκια Vicodin (Hydrocodone-Paracetamol) σαν καραμέλες για τον βήχα και ο μόνος λόγος που τον ανέχονται οι συνάδελφοι του, είναι γιατί είναι τέλειος στην δουλειά που κάνει...
Και από την άλλη εγώ. Ένας φιλόζωος μισάνθρωπος, πολέμιος της ανθρώπινης βλακείας σε όλες της τις μορφές, ευερέθιστος μέχρι αηδίας (ειδικά τις ημέρες που πονάω) σχεδόν κουτσός λόγω διαλυμένου γονάτου, αστραγάλου, κτλπ. που κατεβάζω χαπάκια Tylenol (Paracetamol/Steroids - έχω πάρει κατά καιρούς και πιο βαριά) και που οι συνάδελφοι / συναγωνιστές / συμφοιτητές με ανέχονται κυρίως γιατί με θεωρούν πολύ συνεργάσιμο (λέμε τώρα) και καλό ερευνητή....
Διακρίνετε καμμιά ομοιότητα?

3 σχόλια:

tsop είπε...

Να υποθέσω πως έχεις ξανθό μουσάκι, γκρίζους γοητευτικούς κρόταφους και τα μάτια σου λάμπουν από μία συνειδητοποιημένη επίφαση σύνεσης και σοφίας σαν τον δόκτορα της γνωστής σειράς; Επίσης τυχαίνει να είσαι βιβλιοφάγος και αλλεργικός στην ιατρική ποδιά;

Αν ναι, τότε μία ερώηση απομένει: ελεύθερος ή δεσμευμένος; -)

Ksenitemenos είπε...

Λοιπόν. Ξανθό μουσάκι... Συνήθως το ξυρίζω αλλά ξανθίζει, ειδικά το καλοκαίρι. Γκρίζους κροτάφους, ακόμα δεν έχω (ευτυχώς). Επίσης, ακόμα έχω μια πολύ πλούσια κόμμη. Όσο για το αν τα μάτια μου λάμπουν από μία συνειδητοποιημένη επίφαση σύνεσης και σοφίας, αν το πρωί δεν πιω καφέ μάλλον κάτι σε βοϊδίσιο κάνει το βλέμμα μου παρά σε οτιδήποτε άλλο (αλλά έχουν ένα ωραίο χρωματάκι σκούρο καστανό με πράσινο οπότε)... Όσο για την βιβλιοφαγία είμαι κι εγώ σαν τον Firmin του Savage (εκείνο το ποντικάκι που έτρωγε βιβλία και μάθαινε)... Διαβάζω τα πάντα κι ακόμα περισσότερα! Όσο για την Ιατρική ποδιά, τις γιατρίνες μου τις προτιμώ χωρίς! Και εγώ ο ίδιος αρνούμαι κατηγορηματικά να φορέσω μία (κι ας θέλουν πολύ οι από Ελλάδα συγγενείς).

Όσο για την τελευταία ερώτηση μπόνους, είμαι ελεύθερος και θέλω πολύ να παραμείνω....

tsop είπε...

xm, not bad, not bad!!! -) Μπονασέρα ντοτόρε!!!