Παρασκευή 24 Απριλίου 2009

Sorry εχμ, Συγνώμη για την απουσία

Τι τα θες; Λίγο το διάβασμα, λίγο η γενική βαρεμάρα, λίγο ότι ψιλοκρύωσα κιόλας κάποια από αυτές τις μέρες (ποια ακριβώς, όμως θα σε γελάσω αγαπητέ αναγνώστη και δεν το θέλω), λίγο οτι γενικά είμαι στον κόσμο μου τελευταία, άργησα να ξαναπιάσω το Ιστολόγιο στα χέρια μου. Και αρχίζω την εξιστόριση της ζωής μου τις τελευταίες 20 μέρες.... Έδωσα μαθηματικά (ναι ναι, το ξέρω πως θα αναφωνήσεις Ε, ΚΑΙ? αλλά για μένα μεσιε και μανδαμ είναι μεγάλο πράγμα). Βέβαια, το νόμπελ για φέτος μου το έκλεψε ένας άλλος, ένας ρώσσος αν δεν απατόμαι, με κάποια εργασία πάνω στην απόδειξη ενός θεωρήματος - μαλακίες, εγώ έκανα καλύτερα "ανώτερα μαθηματικά", αλλά τί τα θές.... Η Παγκοσμιοποίηση φταίει.
Επίσης με έγραψα σε μια σχολή για δικαστες Ιστιοπλοικών Αγώνων (βασικά δεν με έγραψα με έγραψαν παρά την 8έληση μου από την ISAF, αλλά δεν με χαλάει καθόλου μπορώ να πω),
πέρασα μια κρίση ταυτότητας του τύπου τί γυρεύω εγώ εδώ στην σχολή αυτήν εδώ.... Αυτά τα πολλά. Και επειδή ακόμα δεν έχω συνέλθει τελείως, και επειδή μάλλον αρχίζω πάλι και παραλληρώ, εκλιπαρώ την συγνώμη σας και πάρτε τραγουδάκι...



Δεν υπάρχουν σχόλια: