Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009

Μα ρε παιδιά...

Τελικά τόσον καιρό εδώ, έχω παρατηρήσει ένα πράγμα. Ενώ με διαβάζετε αννελιπώς καμμιά δεκαριά άτομα, μόνο δυο τρεις αφήνουν σχόλια απο κάτω... Εντάξει, το Ιστολόγιο δεν το γράφω για σας, κυρίως για μένα, αλλά παρ'όλα αυτά θα ήθελα να ξέρω αν σας αρέσει κιόλας, για να ξεκινήσουμε και μια κουβεντούλα πάνω σε αυτό... Οπότε, όσοι περνάτε από εδώ αφήστε κι ένα σχόλιο, ένα γεια στην τελική. Άντε μην ντρέπεστε, δεν θα σας δαγκώσω (εκτός βέβαια κι αν μου το ζητήσετε - αλλά αυτό αφήστε για άλλη στιγμή).

P.s: Αναρωτιέμαι αυτός /αυτή που έψαχνε για χαρτοσακούλες βοτάνων από τον Γκούγκλη τί γύρευε στο Ιστολόγιο μου, αλλά μάλλον δεν θα μάθω ποτέ...

4 σχόλια:

Μάτα είπε...

Εγώ πάντως μόλις τώρα σε βρήκα και θα σε σχολιάζω συχνά αφού τα θέλει ο κώλος σου...συνξενιτεμένε!

Φιλιά!

Ksenitemenos είπε...

Βεβαίως, καλοδεχούμενο κάθε σχόλιο!
Α, ξέχασα λιγάκι τους τρόπους μου... Καλως ήρθες στο ιστολόγιο του Χάρη λοιπόν, Ματα! Να κεράσω εσπρεσάκι, σπιτικό λικέρ βανίλια ή καφεδάκι ελληνικό διπλοκαβουρσμένο μερακλίδικο?

Dr Low είπε...

Άντε ρε Ψωνάρααααααα!
Απο μενα παράπονο δεν έσεις, έτσι? Σταθερή αξία!

kalo paidi alla... είπε...

γεια!