Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009

Ανάποδες σκέψεις, από άνθρωπο που ξύπνησε ανάποδα...

  • Αν τα βατράχια πηδάνε όλη την ώρα, τότε πως τα κάνουν τα παιδιά?
  • Αν η Παναγία ήταν παρθένα όταν γέννησε τον Ιησού, και παρέμεινε, τότε πως ακριβώς τον έβγαλε? Με Καισάρικη ή από το στόμα?
  • Μα ακόμα να ψοφήσουν τα κωλοκούνουπα?
  • Τί ακριβώς σημαίνει η φράση "είμαι πνιγμένη"? Τότε πως μπορείς και μου μιλάς? Έχει το τηλέφωνο σήμα κάτω από το νερό? Ή μέσα στο μνήμα?
  • Αφού βρέχει επί δυο μέρες και έχει καθαρίσει τα πάντα, γιατί η πόλη μου βρομάει ακόμα χειρότερα κι από υπόνομο?
  • Αφού ο καφές υποτίθεται σε ξυπνάει (κι εγώ έχω πιει δύο ήδη) τότε γιατί ακόμα νυστάζω?
  • Τί λέγανε οι παππούδες μας? "ήλιος με βροχή, σαν παντρεύονται οι φτωχοί"? Μα πόσους φτωχούς πια έχει αυτή η κωλόπολη. Και όλοι μαζί βρήκαν να παντρευτούν?
  • Όταν στο νοσοκομείο ο γιατρός σε εξετάζει μαζί με άλλους 5 ασθενείς ταυτόχρονα (όλοι με τα ίδια συμπτώματα - στην ίδια λέσχη φάγαμε) δεν θα έπρεπε να σου κάνει και έκπτωση, λόγω μεγάλης παραγγελίας?
  • Γιατί η ελληνική πίτα με γύρο, που ξεκίνησε ως το γεύμα των πιο φτωχών, πλέον κοστίζει τόσο πολύ?
  • ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ακόμα να ψοφήσουν τα κωλοκούνουπα?
  • Όταν λέμε "όποιος έχει την μύγα"... Πού την έχει, γιατί την έχει και στην τελική, γιατί δεν την αφήνει να φύγει? Για δόλωμα την κρατάει?
Αυτά τα πολλά... Πάω να στρώσω τον κολαρίνο μου μπας και διαβάσω καθόλου σήμερα

3 σχόλια:

Μάτα είπε...

Αλλαξε μάρκα καφέ να σε πιάνει και επίσης άλλαξε πλευρο όταν κοιμάσαι για να ξυπνάς ίσια κι όχι ανάποδα!
Μα γιατί βρε πουλάκι μου,ποιός σε πείραξε;Περαστικά σου και φιλάκια!

Ksenitemenos είπε...

Χμμμ, για να καταλάβεις καλύτερα το γιατί ξύπνησα ανάποδα σήμερα, πρέπει να διαβάσεις ένα άλλο αρ8ράκι μου...

http://ksenitemenos-ksenitemenos.blogspot.com/2009/06/my-name-is-house-doctor-house.html

Όσο για τον καφέ, δεν... Τους έχω πάρει όλους στην σειρά αλλά είναι μέρες που δεν με βοηθάει να ξυπνήσω κανείς τους...

Τις καλησπέρες μου!

trelogiatros είπε...

1)αφου τα βατραχια πηδαν ειναι αυταποδεικτο οτι κανουν και παιδια.

2)το θεμα της παρθενιας εναποκειται μονο στην εισοδο ξενου σωματος εντος οπης και οχι στην εξοδο.

3)τα κουνουπια δεν ξερω αν ψοφησαν,εδω παντως εχουμε αλλα ζωυφια.

4)τεταρτη ερωτηση...ουδεν σχολιο!

5)μηπως γιατι μενεις πανω απο το ινδικο εστιατοριο;

6)να τρως ενα μηλο..συμφωνα με κλινικες μελετες βοηθαει περισσοτερο και απο τον καφε.

7)δεν εχεις μαθει οτι ειμαστε εν μεσω οικονομικης υφεσης;

8)καλα ποτε σας επιασε τσιρλιπιπι απο την λεσχη;

9)νομος της προσφορας και της ζητησης

10)οχι λεμε...

11)και οποιος σου πηρε τα μυαλα,επισης να τα φερει πισω (οπως και τα δικα μου,που καθομαι και γραφω τοσες μαλακιες)

ελπιζω να καλυψα οσο μπορουσα τις αποριες σου.