Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2009

Για γέλια (ή για κλάμματα)

Ξέρετε τί είναι το σκοτάδι? Σύμφωνα με τον Albert Einstein δεν είναι τίποτε άλλο παρά η έλλειψη του φωτός. Το ίδιο και το κρύο, δεν είναι τίποτε άλλο παρά η έλλειψη θερμότητας. Συνεπώς, αν τα βραβεία Nobel μετρούσαν (πλέον ούτε και γι'αυτό είμαι σίγουρος) κατά κάποιο τρόπο την εξυπνάδα, την σοβαρότητα και την κατάρτιση ενός επιστήμονα, πολιτικού προσώπου ή ανθρώπου των γραμμάτων, τα βραβεία Ig Nobel που δίνονται κάθε χρόνο την 1η Οκτωβρίου, δεν θα μπορούσαν παρά να μετρούν την έλλειψη των παραπάνω ιδιοτήτων... Οι προτάσεις φέτος πολλές. Πάνω από χίλιες σε κάθε κατηγορία. Εγώ θα σας παραθέσω τις πιο διασκεδαστικές (κατά εμένα), χωρίς όμως τα ονόματα των ερευνητών (αρκετό κράξιμο θα φάνε σε λίγες ώρες)...

1) Ο ιός H1N1 (η γριπούλα που μας έχει κάνει τα γεννητικά πεπόνια, τον τελευταίο καιρό) μπορεί να μεταφερθεί στον άνθρωπο και από τα ζώα (και με μεγάλη πιθανότητα, 94%) κατά την διάρκεια.... Σεξουαλικής επαφής! (Καλή μου γουρουνίτσα πες μου σε παρακαλω, πότε ήταν η τελευταία φορά που αρρώστησες?)

2) Οι μπαμπουίνοι στην αιχμαλωσία, ελλείψει θηλυκών, μπορούν να αυτοϊκανοποιηθούν μέχρι και 15 φορές κατά την διάρκεια μιας ημέρας (Μωρε μπράβω αντοχές... Και δεν πιάνεται το χέρι τους ήθελα να 'ξερα??)

3) Τα δελφίνια, όπως και οι άνθρωποι, είναι τα μοναδικά είδη (ζώα ήθελα να γράψω, αλλά σέβομαι τα δελφινάκια) στο ζωικό βασίλειο, που κάνουν σεξ και για ευχαρίστηση! Δεν έχει παρατηρηθεί κανένα άλλο είδος με παρόμοια συμπεριφορά (και πως κατάλαβαν οτι η δελφινούλα το κάνει μόνο για την πλάκα της ε? άλλο ανεξήγητο..)

4) Κατά την διάρκεια της εγγυμοσύνης, οι θηλυκές θαλάσσιοι λέοντες, χρησιμοποιούν ένα είδος στοματικού σεξ, για να κατευνάσουν τις ορμές των αρσενικών (Τώρα μάλιστα! Άραγε γιατί οι θηλυκές του δικού μας είδους το αποφεύγουν συνήθως??)

5)Το λιοντάρι, έχει παρατηρηθεί πως κατά την αναπαραγωγική περίοδο, εκτός από τις θηλυκές του δικού του είδους μπορεί να πηδήξει και θηλυκά άλλων ειδών (ίαινες, τσιτάχ, τίγρεις) μέχρι και... μικρές αντιλόπες!!! (Τί να κάνεις άμα οι ορμόνες σου βαράνε κόκκινο? Αλλά πολύ σαβουρογάμης ρε παιδάκι μου. Ότι κινείται το πηδάμε...)

Και περνάμε σε άλλες κατηγορίες:

1)Έχουμε τον καθηγητή που πέρασε 3 χρόνια από την ζωή του μέσα σε αντρικές τουαλέτες, ψάχνοντας να βρει μια μέθοδο αποφυγής των γκραφίτι που βλέπουμε συχνά στους τοίχους. Και σύμφωνα με τα σχόλια του, η μέθοδος δουλεύει άψογα (αμα βρουν και μέθοδο να μας κόψουν το σεξ και το τσιγάρο εκεί μέσα, εγώ μεταναστέυω σε άλλον πλανήτη!)

2η στην λίστα η δοκτωρέσσα που κατασκεύασε το Σουτιέν μάσκα αερίων. Σε περίπτωση βιολογικού - Βιοχημικού πολέμου, μπορεί να μετατραπεί σε δύο "Hepa 2" μασκες επικάλυψης για την προστασία των αεραγωγών (ξέρετε, στοματάκι και μυτούλα)... Ουδέν σχόλιον

Και τέλος Παραραραμ παπαμ, το βραβείο Ιατρικής, στον ερευνητή που ανακάλυψε τον τρόπο να μας σταματήσει το ενοχλητικό λόξυγγα με..... Ναι ναι δεν κάνω πλάκα, με.... Ψηφιακά ελεγχόμενο δονητή για τον ερεθισμό του Ορθού ή κοινώς του κόλου (κλαπ κλαπ κλαπ κλαπ, ευχαριστώ τους συνεργάτες μου που με βοήθησαν και με στήριξαν όλα αυτά τα χρόνια... Αν και πρέπει να παραδεχτώ πως κατά την διάρκεια αυτής της έρευνας, κυριολεκτικά τους ξεκόλιασα!)

Αυτά... Αν θέλετε να μάθετε και τα υπόλοιπα βραβεία, ορίστε το site....

http://improbable.com/

Καλή διασκέδαση!

5 σχόλια:

Dr Low είπε...

Μα ώρες ώρες με τρελένεις! Πού πας και τα ξετρυπώνεις όλα αυτά, μου λες??

Τί καιρό σας κάνει εκεί στα παραθαλάσια?

Ksenitemenos είπε...

Χεχεχεχεχε, η τεχνολογία μας ενώνει El, κι εγώ μεγάλωσα με αυτήν την τεχνολογία... Όσο για τα IgNobel, τα παρακολουθώ κάθε χρόνο, όπως και την απονομή των πραγματικών Nobel. Έτσι, για γενική κουλτούρα. Ο καιρός εδώ σήμερα Σάββατο 24 Οκτωβρίου είναι αίθριος, ελαφρά νεφελώδης απ' ότι βλέπω προς τα Βόρεια. Και καθώς το γόνατο δεν πονάει, ο καιρός προβλέπεται αίθριος χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές και για τις επόμενες 24 ώρες...

Τις καλησπέρες μου!

Dr Low είπε...

Μια χαρά είστε. Εδώ βρέχει τόσο που ή θα σαπίσω ή θα φυτρώσω απο το πολύ πότισμα.

Και τις δικές μου καες εσπέρες αγαπητέ εν χριστό (!) αδελφέ!

Dr Low είπε...

Α! Κι επιδή εμένα η σπασμένη λεκάνη με έχει διπλώσει στα δύο απο τον πόνο προβλέπω μες το επόμενο 24ωρο να ρίχνει κανα χιόνι εδώ στα πεδινά!

Ksenitemenos είπε...

Ωχ περαστικά σου βρε Ελ. Φτιάχνω γω και χαλάς εσύ γαμώτο.. Άμα βρεις κάνα καλό πράμα για τον πόνο, στείλε κι από δω, μην είσαι μοναχοφαγού! Άκου κει εν Χριστώ.. Εγώ βρε? Δεν υπάρχει Χριστός συντρόφισσα. Κι αν υπάρχει, δεν μένει στην γειτονιά μου! Κι όσο για το χιόνι, ένα δωμάτιο το έχω ακόμα ελεύθερο (και με διπλό κρεβάτι μέσα παρακαλώ). Άμα δεις τα πολύ κρύα, σε περιμένω!