Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2009

Έχω τις κλειστές μου σήμερα....



Εντάξει, σαν βίντεο δεν είναι και το καλύτερο, αλλά είναι το μόνο που βρήκα με την "πιο γλυκιά" φωνή του Λαυρέντη Μαχαιρίτσα (η καλύτερη εκτέλεση κατά εμένα)

Ιδανικός κι ανάξιος εραστής

Στίχοι: Νίκος Καββαδίας
Μουσική: Γιάννης Σπανός


Θα μείνω πάντα ιδανικός κι ανάξιος εραστής
των μακρυσμένων ταξιδιών και των γαλάζιων πόντων,
και θα πεθάνω μια βραδιά σαν όλες τις βραδιές,
χωρίς να σχίσω τη θολή γραμμή των οριζόντων.

Για το Μαδράς τη Σιγκαπούρ τ' Αλγέρι και το Σφαξ
θ' αναχωρούν σαν πάντοτε περήφανα τα πλοία,
κι εγώ σκυφτός σ' ένα γραφείο με χάρτες ναυτικούς,
θα κάνω αθροίσεις σε χοντρά λογιστικά βιβλία.

Θα πάψω πια για μακρινά ταξίδια να μιλώ,
οι φίλοι θα νομίζουνε πως τα 'χω πια ξεχάσει,
κι η μάνα μου χαρούμενη θα λέει σ' όποιον ρωτά:
"Ήταν μια λόξα νεανική, μα τώρα έχει περάσει"

Μα ο εαυτός μου μια βραδιά εμπρός μου θα υψωθεί
και λόγο ως ένας δικαστής στυγνός θα μου ζητήσει,
κι αυτό το ανάξιο χέρι μου που τρέμει θα οπλιστεί,
θα σημαδέψει κι άφοβα το φταίχτη θα χτυπήσει.

Κι εγώ που τόσο επόθησα μια μέρα να ταφώ
σε κάποια θάλασσα βαθειά στις μακρινές Ινδίες,
θα 'χω ένα θάνατο κοινό και θλιβερό πολύ
και μια κηδεία σαν των πολλών ανθρώπων τις κηδείες...



Μα είναι να μην ανατριχιάζεις κάθε φορά που το ακούς?

3 σχόλια:

Dr Low είπε...

Εγώ όταν έχω τις κλειστές μου βάφω τα νύχια μου και τρώω κουβάδες ρύζι (πώς λέμε βράσε ρύζι; καμοία σχέση!).
Πάντως με βοηθάει...

(Ρε Χάρη το ψάρι "χάνος" έχει λέπια ή τσάμπα το ξεπετσιάζω?)

Ksenitemenos είπε...

Όλα σχεδόν τα ψάρια έχουν λέπια Ελ μου, και δυστυχώς ο Χάννος δεν αποτελεί εξαίρεση...
Επίσης έχει και ένα σκληρό (και μακρύ) ραχιαίο πτερύγιο που καλό είναι να αφαιρέσεις από πριν και μπόλικα κόκκαλα...
Θες ένα κόλπο για να καθαρίζεις τα ψάρια πιο εύκολα? Βάλε λίγο νερό να βράσει και κράτα το ψάρι για κανα λεπτό πάνω από τον ατμό. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι βάσεις και τα ίδια τα λέπια να μαλακώσουν, οπότε με ένα πέρασμα φεύγουν σχεδόν όλα.

Α και κάτι ακόμα! Ο Χάννος κάνει φοβερή ψαρόσουπα (όπως και τα άλλα πετρόψαρα), οπότε ακόμα κι αν έχουν μείνει λέπια πάνω στο σώμα του, θα φύγουν μόνα τους στο βράσιμο χωρίς να χρειάζεται εσύ να ξεπετσιάζεις με τις ώρες

Καλή όρεξη!

Dr Low είπε...

Τώρα που το είπες τί αν το κάνω? Μιλάμε τον ξεπετσιασα τον αλητη. Κι εκείνο το φτερύγιο, αφού πρώτα μου καρφώθηκε στα δάχτυλα, μετά το έκοψα με το ψαλίδι.
Για ψαρόσουπα τον πήρα τον μαλάκα αλλά ακόμα δεν έφαγα (τώρα ξύπνησα). Βεβαια μετά τη δήλωση σου για τα πολλά κοκκαλα (εμεις τα λέμε αγκάθια) μάλλον θα πάει σούμπιτο στον υπόνομο.